Publications on SDG 17 - Partnership for the goals
Showing results 1 - 8 out of 8
2024
In: Cuadernos de Geografía: Revista Colombiana de Geografía, Vol. 33, No. 1, 01.01.2024, p. 139-160.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
2022
Research output: Non-textual form › Web publication/site › Communication
Bildung für nachhaltige Entwicklung: Impulse zu Digitalisierung, Inklusion und Klimaschutz. ed. / Andreas Eberth; Antje Goller; Julia Günther; Melissa Hanke; Verena Holz; Alexandria Krug; Katarina Rončević ; Mandy Singer-Brodowski. Leverkusen: Barbara Budrich Leverkusen, 2022. p. 235-250 („Ökologie und Erziehungswissenschaft“ der Kommission Bildung für nachhaltige Entwicklung der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)).
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
2021
SDG Education: Didaktische Ansätze und Bildungsangebote zu den Sustainable Development Goals. ed. / Andreas Eberth; Christiane Meyer. Hannover, 2021. p. 97-103 (Hannoversche Materialien zur Didaktik der Geographie; Vol. 11).
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Transfer
SDG Education: Didaktische Ansätze und Bildungsangebote zu den Sustainable Development Goals. ed. / Andreas Eberth; Christiane Meyer. Hannover, 2021. p. 121-133 (Hannoversche Materialien zur Didaktik der Geographie; Vol. 11).
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Transfer
2020
In: Unimagazin: Forschungsmagazin der Leibniz Universität Hannover, No. 03/04, 2020, p. 46-48.
Research output: Contribution to specialist publication › Contribution in popular science journal › Transfer
2016
In: Economic Botany, Vol. 70, No. 4, 12.2016, p. 365-379.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
2013
In: Hydrologie und Wasserbewirtschaftung, Vol. 57, No. 3, 06.2013, p. 88-93.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review